Sell Max - нове слово в автоматизації товарного бізнесу.

Повністю автоматизуйте:

- Оновлення цін

- Актуальність наявності

- Останні знижки і їх термін

- Створення нових товарів

4534.jpg

Наші вітання! 

Дивіться відео-вступ до продукту Sell Max, щоб дізнатися більше.


Для кого цей продукт?

Для власників інтернет-магазинів

Sell Max стане незамінним інструментом для власників інтернет-магазинів, які прагнуть оптимізувати процеси управління товарними запасами та оновлення інформації про товари.

Цей продукт дозволяє значно скоротити час на рутинні задачі та зменшити ймовірність помилок. З Sell Max Ви зможете з легкістю масштабувати свою діяльність, включаючи до обробки майже необмежену кількість товарів і керувати декількома магазинами одночасно.

Для контент-менеджерів

Sell Max ідеально підходить для контент-менеджерів, які займаються оновленням і управлінням контенту в інтернет-магазинах.

Продукт автоматизує процеси створення нових товарів і оновлення інформації про наявні товари, дозволяючи контент-менеджерам зосередитися на стратегічних завданнях, таких як оптимізація описів для SEO, поліпшення візуального представлення товарів, та аналіз ефективності різних торгових каналів.


Вам потрібен Sell Max, якщо:

1

Ви бажаєте онолювати товари в своєму інтернет-магазині автоматично.

2

Для Вас важливі точність та стабільність роботи системи оновлення.

3

Ви бажаєте автоматично створювати нові товари.


Детальніше про Sell Max

  • Цілі продукту

    - Автоматизувати оновлення в інтернет-магазині клієнту наявності, ціни та знижки на товар.

    - Автоматизувати створення нових товарів.

  • Які процеси автоматизує Sell Max?

    Створений на базі Excel PowerQuery і PowerShell. Продукт дозволяє автоматизувати такі процеси: 

    - Отримання та завантаження прайсів від постачальників, таких форматів: Посилання XML,Посилання YML, Excel Таблиця, Google Таблиця, API запит, CSV файл, TXT файл і навіть за відсутності вигрузки від постачальника - ми можемо парсити сайт самого постачальника.

    - Автоматичне завантаження в інтернет-магазин або CRM систему клієнта оновлених даних про товари та даних про нові товари

    - Робота в автоматичному режимі за розкладом.

  • Можливі додаткові функції та модулі

    - Унікалізація товарів. Ця функція дозволяє вигружати на кожен окремий магазин різні описи та назви товару.

    - Парсинг. Ця функція дозволяє отримувати дані з сайту постачальника, якщо він не надає вигрузку товару.

    - Підбір кращої ціни. Якщо у Вас в магазині може бути одночасно декілька постачальників для одного і того самого товару наша програма може сумувати їх залишки, або обирати такого постачальника у якого найнижча ціна.

    - Знижки замість падіння цін. Якщо у Вашого постачальника падає ціна на товар програма моєе зазначати це падіння не просто як подешевшаня, а як знижку, доки ціна не стане рости.

    - Аналіз наповненності. SellMax може генерувати звіти щодо стану заповненості опису, атрибутів, назва чи фото товару.

  • Платформи з якими ми працюємо

    Ми працюємо з: Prom.ua, Rozetka, EpicentrK, Kasta, Allo, Horoshop і будь якими іншіми платформами, що підтримують імпорт файлів в форматі Excel або мають API.

  • Кейси клієнтів

    Клієнт “А” має трьох постачальників і два сайти на Horoshop і Prom.ua відповідно. Перший постачальник дає вигрузку в форматі XML посилання, а два інших передають інформацію про товари через Google таблиці.

    Програма автоматизації SellMax що ранку о 9:00 підключається до XML посилання і Google таблиць постачальників, обробляє отримані дані і передає оновлену інформацію про товари на Prom.ua і Horoshop автоматично.


Переваги роботи з нами

handshake2.png

Наші клієнти - наші

партнери.

Ми “граємо в довгу”, тому надаємо якісний супровід на всіх етапах проекту.

cooperation2.png

Цінуємо Ваш бізнес,

як свій.

Успіх нашого клієнта - це і наш успіх. Тому ми підходимо до кожного проєкту з великою відповідальністю та ставимо інтереси Вашого бізнесу на перше місце.

artificial-intelligence_7790548.png

Використовуємо ШІ

на кожному етапі

своєї роботи

Наша команда використовує передові технології штучного інтелекту, це дозволяє нам забезпечити максимально ефективні рішення для Вашого бізнесу.

rating2.png

9 років досвіду

За дев'ять років успішної роботи ми накопичили багатоцінний досвід, яким готові поділитися ним з Вами. Наш досвід - це Ваша впевненість у високій якості послуг.

conversation2.png

Швидка підтримка

Ми розуміємо, що час - це гроші, тому завжди готові надати Вам оперативну підтримку. Ми відгукуємось на Ваші запити швидко та ефективно, щоб максимально зекономити Ваш час і ресурси.

medal2.png

Гарантія якості

Наша компанія гарантує високу якість послуг на кожному етапі співпраці. Ми прагнемо до досягнення ваших бізнес-цілей і забезпечення стабільного розвитку вашої компанії, тому Ви можете бути впевнені у нашій надійності та професіоналізмі.


Нам довіряють ↴

Нам довіряють ↴

Якщо у вас залишилися питання,

звертайтесь до нас:

Телефон

093 789 54 45

Email

ya.pro.agency@gmail.com

telegramfacebook

© 2024 YaPro Agency

Якщо у вас залишилися питання,

звертайтесь до нас:

Телефон

093 789 54 45

Email

ya.pro.agency@gmail.com

telegramfacebook

© 2024 «YaPro» Agency